Veelgestelde vragen

  • Wat zit er in de Veganbox?

    In de Veganbox ontvang je alle verse ingrediënten om zelf je veganistische maaltijden klaar te maken.

  • Moet ik zelf ook ingrediënten in huis hebben?

    Het meeste leveren wij natuurlijk gewoon in je box, maar af en toe vragen we om zelf ingrediënten toe te voegen aan het gerecht. Dit zijn bijvoorbeeld ingrediënten als zout, peper, azijn en olie. Het kan zijn dat hier uitzonderingen op volgen, dan zullen we dit altijd tijdig aangeven.

  • Zit ik ergens aan vast? Of moet ik een minimaal aantal boxen afnemen?

    Nee, wij maken gebruik van een flexibel lidmaatschap. Dit betekent dat de box wekelijks opzegbaar is. Je kan tot en met dinsdag 23:59 uur de box pauzeren of afzeggen voor de week erop.  

  • Wat zijn de prijzen van een Veganbox?

    Veganbox voor 2 personen

    De prijs voor 2 maaltijden per week is €37,00

    De prijs voor 3 maaltijden per week is €42,50

    De prijs voor 4 maaltijden per week is €52,50

    Veganbox voor 4 personen

    De prijs voor 2 maaltijden per week is €45,00

    De prijs voor 3 maaltijden per week is €60,00

    De prijs voor 4 maaltijden per week is €70,00

  • Als ik nu bestel, waar en wanneer wordt er dan bezorgd?

    Als je voor dinsdag 23.59 uur een box besteld, wordt je box op maandag die daarop volgt bezorgd. Je kan dus tot 6 dagen ervoor bestellen. 

    Heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden)
    Wij bezorgen Veganbox op maandag door de bezorgdienst van Trunkrs. De box zal op maandagavond tussen 17:00 en 22:00 bij je thuis afgeleverd worden. 

    De Randstad
    Hier is het eventueel ook mogelijk de Veganbox op zondag te laten bezorgen tussen 17:00 en 22:00 middels de bezorgdienst MultiVers.

    Wordt je box op zondag bezorgd, dan krijg je een dag van tevoren een bericht met een tijdslot van een uur. Ontvang je op maandag je box dan krijg je op de dag zelf hier bericht over.

  • Waar kan ik de recepten zien?

    Elke woensdagochtend updaten we ons nieuwe menu voor de maandag erop. Je ziet het menu boven aan deze pagina of bij de pagina 'Recepten'.

  • Hoe kan ik mijn gerechten zelf kiezen?

    Bij Veganbox hebben we keuze uit 6 verschillende gerechten. Bij de pagina 'Recepten' kan je zien welke gerechten er op het menu staan. Wanneer je voor het eerst bij ons besteld kan je na betalen je gerechten uitkiezen. Ben je klant? Dan kan je in je account vooruit plannen.

  • Ik heb een allergie, kunnen jullie daar rekening mee houden?

    Nee, in principe niet. We kunnen momenteel geen garanties geven. We verpakken in een ruimte waar ook noten en andere mogelijke allergenen verpakt worden.

  • Zijn de recepten lastig om te maken?

    We proberen hier een balans in te vinden. Het gros van de recepten zijn simpel te maken, maar er zal af en toe een uitdagend recept bij zitten dat wat meer aandacht vereist, bijvoorbeeld sushi. We testen de recepten altijd grondig en als wij ze kunnen maken kunnen jullie dat ook!

  • Wat is de bereidingstijd van de recepten?

    Sommige uitdagende recepten zullen wat langer duren dan andere. Doorgaans ligt de bereidingstijd rond de 30 à 45 minuten.

  • Bezorgen jullie door heel Nederland?

    Bijna! Samen met Trunkrs bezorgen we door heel Nederland, met als enige uitzondering de Waddeneilanden. De bezorging is goed gekoeld, zodat jouw producten supervers aankomen.

    Wil je eens een keer de box ergens anders laten bezorgen? Geen probleem, je kan meerdere adressen aanmaken in je profiel en per week je Veganbox ergens anders laten bezorgen.

  • Bezorgen jullie ook in België?

    Ja, wij bezorgen in Belgisch Vlaanderen.  

  • Ik ben pas na een bepaalde tijd pas thuis, wat nu?

    Ben je onverwachts niet thuis op het moment van leveren? Dan proberen we het bij de buren. Ook kan je een notitie achterlaten om de box bijvoorbeeld in het portiek/bij de voordeur/in de achtertuin etc. neer te zetten. Geef dit aan bij bestellen in het vakje 'Info voor bezorger'.

  • Tot wanneer kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Het is mogelijk jouw bestelling te wijzigen tot 6 dagen voor de leverdatum. Dit houdt in dat je uiterlijk de dinsdag voor jouw eerste volgende levering vóór 23:59 uur je wijzigen bij ons kan doorgeven via jouw account. Hierna gaan we voor je aan de slag en doen we onze inkopen.  


  • Ik wil een of meerdere leveringen pauzeren. Hoe doe ik dat?

    Bij de pagina 'Mijn Bestellingen' heb je de optie om één of meerdere boxen te pauzeren. Dit doe je door het schuifje aan de rechterkant op aan of uit te zetten. Je wijzigingen worden automatisch opgeslagen. Je kunt bij ons leveringen tot 6 weken vooruit bekijken, wijzigen, pauzeren of bestellen. Wil je de leveringen na deze 6 weken standaard pauzeren? Ga dan naar 'Instellingen' en zet toekomstige leveringen standaard op uit. Let op! Je kan tot 6 dagen voor de levering wijzigingen doorgeven via jouw account. Kom je er niet uit? We helpen je graag! Bel naar 085-0270006 of stuur een e-mail naar [email protected]

  • Hoe kan ik mijn account stopzetten?

    Je flexibele lidmaatschap helemaal stopzetten? Dit doe je door in te loggen op jouw Veganbox account, naar 'Instellingen' te gaan en vervolgens helemaal onderaan naar 'Mijn lidmaatschap' te scrollen. Klik vervolgens op 'UIT' en bij deze is jouw lidmaatschap stopgezet en zal je geen boxen meer ontvangen. Je kan in de toekomst makkelijk jouw lidmaatschap weer activeren wanneer je dat wil. 

    Let op! Je kan tot 6 dagen voor de levering wijzigingen doorgeven via jouw account. Dus ook een opzegging moet je uiterlijk de dinsdag voor je eerstvolgende levering doorvoeren. Kom je er niet uit? We helpen je graag! Bel naar 085-0270006 of stuur een e-mail naar [email protected]